Vigtig information om 3.g's afslutning
Huen er nær - og vores kære 3.g’ere nærmer sig afslutningen af 3 års hårdt arbejde.
Af hensyn til familiernes planlægning kommer der lidt information om den sidste tid.
De sidste eksaminer (hue-eksaminer) vil ligge i perioden 22.-24. juni 2026. Forældre og familie er velkomne til at fejre eleverne når de kommer ud af hovedbygningen og ned i gården hvor der vil være pyntet op. Undgå venligst konfettirør.
Torsdag den 25. juni afholder vi vores traditionsrige studentermiddag for alle elever og deres lærere. Dagen starter med fælles hue-foto på Kvægtorvet klokken 18:00
Selve translokationen finder sted lørdag den 27. juni 2026 klokken 9:00 i DGI Byen. Der må kun medbringes to gæster pr. elev, da pladsen er begrænset.
Studentervognene vil have afgang cirka kl. 11.30 fra parkeringspladsen ved DGI-byen.
Vedrørende eksaminerne
Den delvise eksamensplan er offentliggjort d. 8. maj og den fulde eksamensplan offentliggøres d. 19. maj.