at4-programmering-2017-1x
1.x 2017 programmer:
Olivia, Rebecca, Caroline og Sonja
Gennem små spil "redder man verden", og får undervejs små facts om verdens nuværende situation indenfor målene. Alt sammen for at få en bedre forståelse af FN's 17 verdensmål.
FN 17-spil
Made using: Khan Academy Computer Science
Oline Liv, Sofie Müller, Liv Dreyer og Mathilde Rasksen
I denne applikation kan du trykke på hvert af de 17 verdensmål, og se hvad DU kan gøre for at hjælpe FN med at nå disse mål.
FN 2.0.1
Made using: Khan Academy Computer Science
Cecilie, Lilli og Ida
info om fattigdom. Det er vigtigt at sige, at det ikke er færdigt og kun er en prototype
Something om FN
Made using: Khan Academy Computer Science
Gustav, Aldo, Hans og Jonas
Et spil der illustrerer løsningsforslag til tre af FN's verdensmål
FN Verdensmål finito
Made using: Khan Academy Computer Science
Andreas, Lu, Louis og Milla
Vandets kredsløb som læringsmetode
FN's 13 verdensmål
Sophia og Freja
Vi har skabt en by der indeholder de 17 FN verdensmål. Hvert mål symboliseres af et objekt i byen (f.eks. hospitalet som er FN mål nummer 3"). Hvis du trykker på et af objekterne, vil der dukke et lille interaktivt spil frem. Og hvis du løser opgaven, dukker målene bag FN-opgaven frem.
FN BY
Made using: Khan Academy Computer Science