at4-programmering-2017-1x

1.x 2017 programmer:


Olivia, Rebecca, Caroline og Sonja

Gennem små spil "redder man verden", og får undervejs små facts om verdens nuværende situation indenfor målene. Alt sammen for at få en bedre forståelse af FN's 17 verdensmål.

FN 17-spil

Made using: Khan Academy Computer Science


Oline Liv, Sofie Müller, Liv Dreyer og Mathilde Rasksen

I denne applikation kan du trykke på hvert af de 17 verdensmål, og se hvad DU kan gøre for at hjælpe FN med at nå disse mål.

FN 2.0.1

Made using: Khan Academy Computer Science


Cecilie, Lilli og Ida

info om fattigdom. Det er vigtigt at sige, at det ikke er færdigt og kun er en prototype

Something om FN

Made using: Khan Academy Computer Science


Gustav, Aldo, Hans og Jonas

Et spil der illustrerer løsningsforslag til tre af FN's verdensmål

FN Verdensmål finito

Made using: Khan Academy Computer Science


Andreas, Lu, Louis og Milla

Vandets kredsløb som læringsmetode

FN's 13 verdensmål


Sophia og Freja

Vi har skabt en by der indeholder de 17 FN verdensmål. Hvert mål symboliseres af et objekt i byen (f.eks. hospitalet som er FN mål nummer 3"). Hvis du trykker på et af objekterne, vil der dukke et lille interaktivt spil frem. Og hvis du løser opgaven, dukker målene bag FN-opgaven frem.

FN BY

Made using: Khan Academy Computer Science