GCP4-innovation 1.x 2018


Malthe, Sofie, Hans og Catrine

Vi har lavet et program, hvor man kan farvelægge 9 verdensmål og klikke på dem for at lære lidt mere om de enkelte mål.

FN 9

Lavet med: Khan Academy Computer Science


Nicolai, Viola, Amin, Julia og Aske

En masse sjove interaktive små spil, der handler om verdens målene.

17 Verdensmål

Made using: Khan Academy Computer Science


Mathilde, Liv og Eva

Programmet følger verdensmål 2. Spillet går ud på at give Gitte mad for at stoppe sult i verden.

Stop sult - Gitte spiser æbler - færdig version

Made using: Khan Academy Computer Science


Katharina, Oskar, Laura og Marcus

Vi vil gerne lave et arkadespil, hvor vores hovedperson KOLM skal fange solstråler for at redde verden.

Solcellespil

Made using: Khan Academy Computer Science


Thandi, Tore, Sigurd og Ayat

Vores program går ud på at sprede information omkring overfiskeri på Island (vores destinationsland) med udgangspunkt i FN mål 14. Dog er programmet grundet coding problemer ikke helt som vi ønskede.

Overfiskeri

Made using: Khan Academy Computer Science


Sara Myrthue, William Kristian Krarup Mirsal, Ana Ariyan Aydin og Qays Sajjad

Vores program tager udgangspunkt i de 17 verdensmål, hvor der er lavet spørgsmål til hver af målene med udgangspunkt i at udvide og teste viden om disse 17 verdensmål af den der prøver quizzen.

GCP4

Lavet med: Khan Academy Computer Science


Sara Myrthue, William Kristian Krarup Mirsal, Ana Ariyan Aydin og Qays Sajjad

Programmet handler om et spil, som i et forsøg prøver at udvide ens viden og forståelse for de 17 verdensmål.

GCP4

Lavet med: Khan Academy Computer Science

Thandi, Tore, Sigurd og Ayat

Handler om overfiskeri på Island.

Overfiskeri

Made using: Khan Academy Computer Science