GCP4-innovation 1.x 2018
Malthe, Sofie, Hans og Catrine
Vi har lavet et program, hvor man kan farvelægge 9 verdensmål og klikke på dem for at lære lidt mere om de enkelte mål.
FN 9
Lavet med: Khan Academy Computer Science
Nicolai, Viola, Amin, Julia og Aske
En masse sjove interaktive små spil, der handler om verdens målene.
17 Verdensmål
Made using: Khan Academy Computer Science
Mathilde, Liv og Eva
Programmet følger verdensmål 2. Spillet går ud på at give Gitte mad for at stoppe sult i verden.
Stop sult - Gitte spiser æbler - færdig version
Made using: Khan Academy Computer Science
Katharina, Oskar, Laura og Marcus
Vi vil gerne lave et arkadespil, hvor vores hovedperson KOLM skal fange solstråler for at redde verden.
Solcellespil
Made using: Khan Academy Computer Science
Thandi, Tore, Sigurd og Ayat
Vores program går ud på at sprede information omkring overfiskeri på Island (vores destinationsland) med udgangspunkt i FN mål 14. Dog er programmet grundet coding problemer ikke helt som vi ønskede.
Overfiskeri
Made using: Khan Academy Computer Science
Sara Myrthue, William Kristian Krarup Mirsal, Ana Ariyan Aydin og Qays Sajjad
Vores program tager udgangspunkt i de 17 verdensmål, hvor der er lavet spørgsmål til hver af målene med udgangspunkt i at udvide og teste viden om disse 17 verdensmål af den der prøver quizzen.
GCP4
Lavet med: Khan Academy Computer Science
Sara Myrthue, William Kristian Krarup Mirsal, Ana Ariyan Aydin og Qays Sajjad
Programmet handler om et spil, som i et forsøg prøver at udvide ens viden og forståelse for de 17 verdensmål.
GCP4
Lavet med: Khan Academy Computer Science
Thandi, Tore, Sigurd og Ayat
Handler om overfiskeri på Island.
Overfiskeri
Made using: Khan Academy Computer Science