Gå til hovedindhold
Rysensteen Gymnasium
  • English

Main menu

  • Om Rysensteen
    • Kontakt
    • Find vej på Campus
    • Vision, værdigrundlag og strategi 2020-25
    • Corona - retningslinjer for adfærd
    • Politikker og beredskabsplan
    • Skolens historie
    • Gallerier
    • Ferieplan
    • Rektors blog
    • Klima- og miljøfortælling
  • Velkommen til nye ansøgere
    • Virtuel besøgsdag - tilmelding
    • Optagelsesregler
    • Studieretninger 2021
    • Rysensteen som campus
    • Sammenklip fra Orienteringsaften 2020 samt rektors tale
    • Virtuel Orienteringsaften 20. januar - tilmelding
  • Almen Dannelse på Rysensteen
    • Talentudvikling
    • Tilbud uden for undervisningen
    • Morgensamling
    • Frivillighed
    • Sundhed og trivsel
  • Organisation
    • Styregrupper
    • Vision og værdier
    • Studievejledning
    • Lærere
    • Fagkoordinatorer
    • Fagligt Forum
    • MIO
    • Elever
    • Administration
    • Ledelse
    • Kvalitetssikring
    • Bestyrelse
  • Global Dannelse/GCP
    • Formålsbeskrivelse
    • Profilansøgning
    • Læreplan og progressionsplan
    • Citizenshipdagen
    • Hvem er vores partnerskoler?
    • Samarbejdsaftale med ToRS
    • 5-årigt gymnasieforløb
    • FNs 17 verdensmål
    • Rysensteenere i verden
    • Veje til Verdensborgerskab
  • Faglig Dannelse
    • Rysensteenerdidaktik
    • Fag
    • Feedback-strategi
    • Sprogstrategi
    • Bibliotek
    • Opgaveformalia
    • Eksamen og prøver
  1. Lærere
  2. Josefine Hjejle

Almen sprogforståelse
Biologi
Bioteknologi
Dansk
Dramatik
Engelsk
Erhvervsøkonomi
Filosofi
Fransk
Fysik
Historie
Idræt
Kemi
Kinesisk
Latin
Matematik
Musik
Naturgeografi
Naturvidenskabeligt grundforløb
Oldtidskundskab
Psykologi
Religion
Retorik
Samfundsfag
Spansk
Studievejleder
Tillidsmand
Tysk

Josefine Hjejle

JoH
joh@rysensteen.dk
Erhvervsøkonomi
Kinesisk
Samfundsfag
Profilbillede
Rysensteen Gymnasium Tietgensgade 74
1704 København V
Tel: 33 24 43 11
E-mail: mail@rysensteen.dk
CVR-nr: 29542708
  • Kontakt
  • Find vej på campus
  • Studievejledning